torek, 13. maj 2008

Materinski dan, spet leto starejsi, oddaja o Avstraliji na radiu Celje

Prvo za tiste, ki jih zanima. To soboto 17.5.08 bo v vecernem programu na radiu Celje http://www.radiocelje.com/oddaje.php?id=1057 oddaja s Tony-jem o zivljenju in delu v Avstraliji.
Pogled z zraka na Gold Coast, Queensland
Alice Springs, mestece v sredini Avstralije
Sicer pa je bil ta vikend praznicen. Jaz sem se uradno postaral za eno leto, a se ne pocutim nic starejsi! Seveda sem bil zopet glavni kuhar (BBQ), no Tina je naredila solato in priloge, pa seveda tortico. Bila nas je polna hisa in imeli smo se fajn.


Pa v nedeljo je bil materinski dan, tako, da smo naso mamico zjutraj se v postelji razveselili z nekaj malenkostmi. V soli so v petek imeli zadevo res lepo organizirano. Organizireli so trznico na kateri so prodajali razne malenkosti za nekaj centov do 5 $. Res lepo, tako je lahko vsak otrok svoji mamici kupil kaksno lepo malenkost in jo z njo razveselil, ce je le uspel pocakati, v nedeljo. Ja tudi jaz sem ji nekaj malega kupil. Do sedaj se je se namrec mucila z likalnikom, ki smo ga kupili za prvo silo, ko smo prisli sem dol in nikoli nekako ni bilo prave priloznosti, da bi nabavili za kolicino likanja za nas vseh pet primerno likalno mizo in likalnik. No sedaj pa ima zopet nekaj taksnega kot je imela v SLO. Zna skoraj vse, le likati noce sam.

3 komentarji:

Rado and Bojana pravi ...

Čestitke za rojstni dan

Rado&Bojana

neža pravi ...

Kako lepo jutro je imela Tina in seveda tudi tvoj rojstni dan. Kaj je bil prostor na torti za toliko sveč??? haha Kaj pa BQ ni bilo??
LP

macekdu pravi ...

Hvala. Seveda pred sladkarijami je treba pripraviti osnovo z BBQ. Glede svec, pa...