torek, 15. september 2009

Se malo

Ja to so nasi mladi sahisti. Miha je sploh pravi strokovnjak, pri sahovskem krozku v soli zakljucuje dvoboje s patom in celo zmago proti starejsim iz celo sestega razreda (sam je v prvem), seveda, ce se zbere. Tako, da moram sedaj ze jaz paziti na me ne spelje naled.
No in Sara in Tina sta bili v "The Royal Children's Hospital" (otroska bolnica) na severnem predelu Melbourne-a, kjer je Sara imela testiranje njene alergije na araside. In testi so potrdili, da sedaj po vec letih zopet lahko je araside. No sicer se se vedno mora izogibati dolocenim alergenim snovem, a vsaj arasidi, ki so dodatek v vecino dobrotah ji vec ne povzrocajo problemov.
Po poti skozi Melbouren CBD
Pred otrosko bolnicNa vmesnem sprehodu po bliznjem parku in okolici sta slikali se te lepe starinske hiske.
Seveda Sari ni bilo med cakanjem na rezultate med testiranji kaj prevec dolgcas, saj je veselo bulila TV, igrala NintedndoDS,...
Pa se par slikic po poti nazaj skozi Melbourne-CBD
Seveda sta se peljali skozi strogi center v najvecji konici. Tako v tem casu izgleda na prehodu za pesce pred zeleznisko postajo Flindrers Sattion http://en.wikipedia.org/wiki/Flinders_Street_Station .
No tukaj pa midva s Samotom uzivava ob Footy-ju.
Pa zopet malo kolesarimo po nasi okolici.
Jaz seveda zopet delam, tukaj sem sejal travo se pred naso hiso.Samo si je zelel izdelati lok pa sem mu malo pomagal. Seveda se je hitro pridruzil zelji se Miha in tukaj sta nasa lokostrelca.
Rudarstvo je v Avstraliji zelo popularna dejavnost in tukaj sta nasa rudarja pri izkopavanju za naso garazo. Ja mogoca pa naletita na kasno nafto, dragoceno rudo, zaklad,...
Sara je medtem imela tudi solski nastop v gledaliscu na Univerzi v Frankston-u. 5. in 6. razredi z nase sole so uprizorili zanimivo gledalisko predstavo z naslovom ˝Squawk!˝, ki je uprizorila dogajanje v kokosnjaku z avanturisticnimi, agresivnimi,... in seveda tudi inteligentnimi predstavniki kokosnjaka. Predstava je bila prav profesionalna in trajala vec kot 2 uri. Bili so res dobri. Na generalko jih je prisel gledati celo pisatelj knjige po kateri so is izdelali scenarij in bil sam prav navdusen. Vse potreben kostume so seveda po tocnih navodilih sami izdelali starsi.
In tu doli so se zopet spomnili na nas ocete. Ja imeli smo ocetovski dan, otroci so seveda na trznici v soli zopet nabavili polno drobnarijic in jih oplemenitili se svojimi risbicami, cestitkami,... in izdelali celo ovijalni papir za moja darila
in me seveda zjutraj lepo presenetili se v postelji. Seveda so mi prejsnji vecer povedali, da jutri naj kar dolgo spim. Poleg vseh lepih darilc in zelj sem od Tine dobil cirkularno zago, tako, da ne bom vec imel izgovora, da ne morem izdelati igral za nase razgrajace na nasem vrtu. Ja sem nekoc skiciral svojo idejo, pa bi pocasi bil cas, da jo udejanim.
Pri Samotu so v tem cetrtletju obdelovali temo avstralskih domorodcev - Aborigin-ov in tukaj je sam za domaco nalogo iz tulcev toaletnega papirja izdelal in poslikal Didgeridoo http://en.wikipedia.org/wiki/Didgeridoo .
No Tina je nastrelala se par slikic lepega cvetja na moji novi zelenici pred naso hiso. Imamo kar lepe pomaldne temperature in na mojo sreco kar dosti dezja, tako da travica lepo raste.
No tukaj pa je Samo izdelal se pravo aboriginsko sliko na platnu, ki je najstarejsa se ziveca zvrst umetnosti na nasem planetu http://www.aaia.com.au/ . Sam si je za domaco nalogo moral v literaturi (npr. internet) poiskati vse v zvezi s tem. Slika je izdelana iz samih pikic in vsak lik pripoveduje doloceno zgodbo.
No pa se ena lepa aktualna slikica s centra Frankstona proti obali.
No pri Mihecu pa so se ucili o strameh neba, zemljevidih, njihovi zgodovini,... in tukaj je za domaco nalogo izdelal maketo s piratkso ladjo (iz lego kock) in samotnim otokom z zakladom in palmami sredi oceana iz kartona in casopisa prepojenega s skrobom, seveda z mamino pomocjo.

Ni komentarjev: