torek, 1. januar 2008

Pozdrav vsem bralcem tega spletnika

Smo mlada 5 clanska druzina, ki se je odlocila iz prijetne okolice Maribora se odpraviti na drugi konec sveta in tako v dezeli tam doli, ali kot ji pravijo Down Under, oz. Avstralija priceti svoje novo zivljenje v "Aussie styl of life". Za tiste, ki ne veste kaj je to, to je avstralski nacin zivljenja. No seveda se ta ideja ni pojavila kar kot strela z jasnega. Sva se pac nasla skupaj dva primerka, ki sva ze iz svojega otrostva vsak po svoje imela v sebi neko skrivno zeljo po zivljenju nekje drugje. In po neprestanem iskanju neke moznosti, v ozadju vsakodnevnega dogajanja, se nama je nekega dne le pokazala realna moznost in tako sva se odlocila za ta velik korak. Seveda je zato bilo potrebno mnogo truda in cakanja na nove in nove zahteve migracijskega oddelka od tam doli, ki sva jih seveda dobivala preko nasega migracijskega agenta. A cakanje in trud se je splacal. 17.12.2007 smo dobili odobreno naso stalno vizo za Avstralijo in seved takoj rezervirali prve mozne letalske karte za Melbourne. Tako smo na Silvestrovo 31.12.2007 ob 15:05 zapustili stari kontinent.
Da bi svojim prijateljem, znancem, pa se posebaj nasim sorodnikom, ki smo jih pustili za seboj na onem koncu nasega lepega planeta in vsem tistim, ki jih zivljenje in seveda nasa pot tu doli zanima, je nastal ta blogg-spletnik, v zelji cimboljse mozne izmenjave vseh moznih informacij, ki jih bomo seveda podkrepili s cim vec fotografijami.

10 komentarjev:

TOLEDO11 pravi ...

Pozdravljeni.
Doma se zanimamo za AUS,pa me zanima,če bi nam kaj pomagali glede tega.
Da vem,da sva na vezi mi lahko pošljete SMS:+38631584238.

Hvala,Matej iz Pivke

macekdu pravi ...

Pozdravljeni Toledo11!
SLO gsm-ja ze dolgo vec nimam, z AU pa nebi posiljal sms-jev v SLO. Z veseljem pomagam kolikor je v nasi moci, a ce zelis, da te kontaktiram izpopolni svoj profil s svojim E-mail naslovom ali pa mi ga vsaj javi, pa se ti oglasim.
LP

TOLEDO11 pravi ...

oj.Nisem vedel,da ne vidiš mail naslova,nek sem poslal na reply,pa nič dobil,pa tud jaz tvojega ne vem.
Javi če to dobiš.
matej1k@yahoo.com
Lp,Matej

TOLEDO11 pravi ...

Aha,zdaj je šlo naprej.Že eno uro in pol mi javlja,da je geslo napačno. No,to sm prej shranil, pa ti zdaj pošiljam:

Oj. si dobil moj drugi mail?Moraš mi pomagati z nasveti,ker sva v zelo podobni situaciji.Tudi mi smo družina,sicer 4 članska,bajto ste prodali,no,mi tudi,še eno starejšo bomo,stanovanje bom v Postojni zaenkrat obdržal, ker sem ga rental,pa en kupec avtov morm tud še rešit,ker se s tem ukvarjam.Zdaj je tak upad,da ne moreš verjet.Narod pa prestrašen in sam od krize še govori.Torej delam po načelu,kar se rešiti prej da,bolje bo.
Drugače mam 37 let,žena Alenka bo 35,hčerkici pa sta Karin 9 in Tamara 6.
Eto, zdaj veš malo več.
Veš kaj me tudi zanima? Napisal si,da ste v Slo vizo uredili,men so na konzulato rekli,da jo lahko tam dol,saj si s turistično vizo lahko eno leto v Aus,3 mesece baje neprekinjeno.Ni mi jasno.
Pa zakaj rabimo vizo in kakšno točno? Pred vstopom Cipra v EU,sem bil tam l.99 7 mesecev,pa ni blo govora o nobeni vizi, v Italiji pa so mi vsi težili za soggiorno,kar je pa spet zmes vsega pomalo. Dobro.Koker je blo v Italiji zakomplicirano,ne more biti nikjer,ha.V glavnem,je to mišljeno kot delovno dovoljenje al dovoljenje za prebivanje? Če ma človek zadost dnara,tud ne smeš tam ostati,al kako?Kot zgleda moreš imeti stalen vir prihodka,magari 100 dolarjev(če se spomnimo na tvoje težave za priklop interneta)Pol bi se mogla šteti tudi vezava dnarja na banki morda?
Nestrpno pričakujem tvoje odgovore.
Lp iz Pivke,kjer so naše punce v maškare šle k sosedovim,vam vsem pa dobro jutro.
Matej

Klaudija pravi ...

Pozdravljeni,
sem 21-letna študentka, ki se novembra za 3 mesece odpravljam v Avstralijo - v osnovi v Melbourne. Zanima me, če mi lahko svetujete glede akomodacije, saj ne bi rada preživela vseh 3 mesecev v hostlu, in sicer kako je s kakšnimi študentskimi sobami ipd. Poskušala sem sicer kontaktirati Slovenian Community, vendar mi niso odgovorili.
Zanima me tudi, če veste kako je s prostovoljnim delom - kakšno bi se dalo najti, stroški ... ker nimam delovne vize.

Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem!

Moj e-mail naslov: klaudija.polajzar@yahoo.com

Lep pozdrav,
Klaudija

Klaudija pravi ...

Pozdravljeni,
sem 21-letna študentka, ki se novembra za 3 mesece odpravljam v Avstralijo - v osnovi v Melbourne. Zanima me, če mi lahko svetujete glede akomodacije, saj ne bi rada preživela vseh 3 mesecev v hostlu, in sicer kako je s kakšnimi študentskimi sobami ipd. Poskušala sem sicer kontaktirati Slovenian Community, vendar mi niso odgovorili.
Zanima me tudi, če veste kako je s prostovoljnim delom - kakšno bi se dalo najti, stroški ... ker nimam delovne vize.

Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem!

Moj e-mail naslov: klaudija.polajzar@yahoo.com

Lep pozdrav,
Klaudija

Unknown pravi ...

Simon...tu pa Jožek...
Vesel sem zate...sem danes srečal tvojo mamo, ji rekel naj te pozdravi in ona me je prijazno napotila sem...
Vsaka čast...javi se mi...bova si maile napisala in kaj več rekla...

Unknown pravi ...

Pozdravljeni!
Sem Natalija iz Maribora in sem šele pred kratkim izvedela za vaš podvig.Sem zelo vesela, da vam je tako uspelo.To je bila tudi moje velika želja, ki se pa žal ni nikoli uresničila.Moram ti povedati,da sem delala v vrtcu tudi z tvojo mamo.In zato sem si drznila tudivam napisati par vrstic.Poskusila sem že na facebooku a žal ni bilo odgovora.Jaz načrtujem v februarju 2011 počitnice v Melbournu.Nato pa še obisk v Sydney.V Melbournu imam znanko,kjer bom tudi bivala.Željo imam(če želja ni pre velika),da vas srečam tam.Za odgovor te prosim na mail, ki sem ga posredovala tvoji ženi.Hvala in uživajte!!!!LP

macekdu pravi ...

Pozdravljena Natalija !
Nazalost glede tvojega E-maila nekaj ni slo o.k.. Tako, da ce zelis mi javi tvoj E-mail se sem pa tega komentarja ne bom objavil, in se ti javim. Ko pa bos tukaj doli, se pa seveda lahko dobimo.
LP v Maribor

gbmb pravi ...

Pozdravljeni!
Najprej iskrene čestitke za čudovit blog. Tudi midva s punco sva ena iz med tistih, ki bi se rada pridružila življenju v Avstraliji. Ker sva zaenkrat na stopnji zbiranja podatkov, bi nama vsaka informacija iz vaše strani še kako prav. Prosila bi vas če bi naju lahko kontaktirali na mail: majer.grega@gmail.com

Lep pozdrav,
Grega in Barbara iz Maribora :)