četrtek, 3. januar 2008

1 dan v nasi novi prihodnosti



Po prvi noci, no kolikor je pac od nje se ostalo, da smo se ujeli nas prvi zajterk v Down Under, so me otroci in Tina cakali z nasim kupom prtljage kar v recepciji hotela, saj smo medtem ze morali sprazniti naso sobo,
jaz pa sem se seveda odpravil po nas Rent-a-Car, ki sem ga po internetu seveda ze v naprej rezerviral se iz SLO. Ker sem imel zaradi nasega kupa prtljage pomisleke, sem seveda rezerviral najvecje kar sem dobil, seveda sem razmisljal Evropsko. A nic hudega, do Dunaja smo se morali peljati z dvema do stropa napolnjenima avtomobiloma, no tu pa je veliko res velikansko in ko sem vse not zlozil (na poti nam seveda niso izgubili nobenega kosa prtljage), je bilo vse v prtljazniku in to pod nivojem oken. Seveda sem se zagnal proti napacnim vratom in ko sem se ze skoraj vsedel - ups volan je na desni. Ja boste rekli, sem pa res bumbar, saj vsi vemo, da cel svet vozi po "napacni" strani, le Anglezi pa seveda Avstralci in se par cvetk ne. A ko se s tem dejansko srecas, ti nagon se vedno sili v napacno smer.
In tako smo se koncno podali na naso pot do nasega bungalova, oz. Caravan Parka-a, ki sem ga seveda tudi vnaprej rezerviral se pred odhodom iz SLO, ki lezi ca. 30km juzno od CBD-ja (CBD = center Melbourna) + seveda ca. 20km od letalisca do CBD-ja, saj Melbournsko letalisce lezi na severnem koncu mesta. Kogar zanima moznost taksen nacin bivanja tu doli si lahko vec pogleda na http://www.totaltravel.com.au/travel/australia/caravan. No ker me je seveda prijazni gospod pri najemu nasega Rent-a-Car-a opozoril, da se lahko pri nasi poti skozi CBD izognemu placljive avtoceste, kar sem seveda, en skrt kot sem, hitro zagrabil, moja ze v SLO nastudirana pot ni vec cisto stimala.
In tako smo ob bralnih sposobnostih avtokarte moje boljse polovice in seveda ob mojem lovljenju pravega voznega pasu, tu vsi vozijo po levi in tudi volan je na desni, pa levo bocno ogledalo je naenkrat 1,5m dalje stran kot si navajen, pa ko si na 4pasovnici na cisto napacnem pasu, dobro, da vsaj sonce tu tudi vzhaja na vzhodu in zahaja na zahodu, ce se ze vozimo po nasprotni strani "in hodimo z glavo navzdol", tako da sem po ca. 40km le spoznal, da nekaj z naso smerjo ne stima. In glej ga zlomka, na oni strani ceste je trgovski center. Naredime en U-Turn, kot temu pravijo tu in hitro v prvo Multimedijsko trgovino, po nasega novega druzinskega clana - navigacijo!
In tako smo ob "prijaznem" glasu nase navigacije lepo turisticno opazovali okolico ob nasi nadaljni poti in koncno prispeli v nas Caravan park. Seveda smo si prvo privoscili eno tipicno avstralsko kosilo - Fish&Chips, nato pa omagali k popoldanskemu pocitku.
A seveda, dan se ni bil pri koncu, manjkalo je se najnujnejse - na plazo !

Ceprav je tu v tem casu poletje, je vreme ta dan bilo cisto naklonjeno nam. Dopoldan je bilo soncno, popoldan rahlo oblacno, a le prijetnih ca. 25˙C. Ja prejsnja dva dneva sta bila dobrih 10˙C visja. Ja ce prides iz zimskega mraza ti prevelik temperaturni sok ravno ne pase najbolj.

No in seveda sledilo je - Juhu morje, teniske v roke in da vidimo ce je tudi tu morje mokro?!



No tu je se nas prelepi prvi soncni zahod tu doli in nas 1 dan smo pocasi zkljucili.

Ni komentarjev: